Dag 15, måltiderna

Äntligen har jobbet verkligen kommit igång på allvar och shake:sen går bättre än någonsin! För några dagar sen kände jag att tre veckor på pulver får absolut räcka. Men nu är jag inte lika säker längre... Jag ska iallafall äta vanlig mat nu på lördag i små mängder, sen fortsätter jag tills mina soppor är slut. Därefter tar jag beslutet om jag ska fortsätta eller inte! Right?

Dagens Meny
07.30 Halv jordgubbsshake

10.30 Halv jordgubbshake

13.30 Halv cappucinoshake

16.00 Halv cappucinoshake

18.30 Halv chokladshake

21.00 Halv chokladshake

Humör:
Fortfarande väldigt pigg men dock lite små stressad, då jag har bröllopsmat att fixa till på lördag! Men det ska nog gå bra, men jag känner mig lite virrig. Övrigt mår jag kanon och vatten har jag blivit bättre på!


Kommentarer
Postat av: Mikael Bååth

Duktig älskling! Puss

2009-08-26 @ 08:03:11
URL: http://Www.firelynx.se
Postat av: Sara

Jag är så impad, hur kan man vara så pigg och glad när man lever på soppor?! Det ska va du som fixar en sån sak!!!

2009-08-26 @ 09:31:17
Postat av: Carro

Hahaha, ja ni... man vänjer sig förmodligen ;) MEN TACK snälla ni för pepp! I need it! Kraam

2009-08-26 @ 17:37:25
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0