Dag 3, frukost

Håller just nu på att klämma i mig en cappucinoshake, en favorit faktiskt! Känner att det är den som smakat bäst hittills!
Natten har gått bra, jag somnade redan vid 22.00 tiden igår. Var inte lika hungrig som kvällen innan. Ställde mig faktiskt på vågen för att se om det hänt någonting, -1,2 kg! Det är alltid något! Vilket inte är konstigt eftersom jag endast ätit dessa soppor! Men men, vi får väl se hur det går!

Humör: Piggare, inte lika hungrig när jag vaknade!
Denna dag kan nog gå bra!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jätte bra ju fortsätt så så är du snart i mål hoppas det inte stannar av bara då får du träna mer:P

2009-08-13 @ 10:44:14
Postat av: AnnSofie

Go go go! DU har sån stark vilja & motivation att jag avundas dig!

2009-08-13 @ 11:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0