Plötsligt händer det!

Att allt inte går som planerat! Ja, detta med Xtravaganza rullar ju på! Men den sista veckan har motivation, inspiration varit svår. Speciellt när det kommer till helfart (bara soppor). Egentligen hade jag hoppats på att bara äta soppor fram till december, men det har varit svårare än jag trott. SÅ i onsdags bestämde jag, tillsammans med min coach att jag inte ska ha så fruktansvärt bråttom. Eftersom jag vill att allt ska hända NU NU NU, men egentligen inser jag att jag har för höga krav på mig själv att jag till slut skiter i det (= gamla Carro).

SÅ för att hindra att jag ska falla tillbaka i gamla mönster så har jag beslutat mig för att skjuta upp mitt mål.
Alltså 10 kg till nyårsafton, till februari istället. Och det har tagit tid att acceptera detta, men nu har jag resonerat och kommit fram till detta beslut. Så stolt över mig!

Detta betyder inte att jag inte kör Xtravaganza, för det gör jag! Jag kör på med halvfart och tränar! Så det är inga problem. Detta betyder mest att jag skjuter upp mitt mål, 1 månad!
Och så tänkte jag även pausa denna blogg tills jag kör på helfart igen! Men självklart kommer jag skriva i min vanliga blogg + uppdatera om vikten ändras. Allt annat känns pressat!

SÅ! Nu har jag redogjort detta för mig själv i tankarna och i skrift, känns genast mycket bättre!
Men fortsätt följ med mig på vanliga bloggen!

Då pausar vi idag och kör igång efter nyårsafton då!

1, 2, 3

PAUS



- 20 kilo,  19 november 2009

Kommentarer
Postat av: Olle (johans svåger, inte saras bror utan majas man)

Grattis! Grymt vad du är duktig. Kul att du använt samma kofta på jämförelsebilderna!



2010-01-07 @ 22:43:30
Postat av: Carro

Sv: Tack snälla Olle! Känns kanon, men nu har jag haft det lugnt och ska köra igång med de sista kilona! Heja! ;)

2010-01-09 @ 17:49:16
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0