Dag 14 Halvfart(Dag 54)

Då var det sista dagen som jag fick äta mat! Nu börjar vi om igen! Jag har faktiskt längtat till att endast äta shake:s, hur sjukt är inte det? Känner att jag ätit mycket nu i helgen, efter att ha varit i Göteborg! Men det var det och nu är det framtiden jag ska fokusera på! Så imorgon kör vi! ENDAST SHAKE! Jag ska köra iallafall Oktober ut, sen får jag ta ett nytt datum.

Så: Söndag 1 november kör jag ENDAST shake:s! Sen får vi se!

Hänger ni med eller?? Läser ni fortfarande? Tror ni på mig? Utan er så ger jag upp....
HAHA! Skulle inte tro det! Men heja iallafall, alltid bra med lite ego-boost! :)

Nu ska jag nå mitt delmål!



Kommentarer
Postat av: sara

Det är klart jag läser och det är klart du klarar det!!!

Längta efter shakes.... hmmm.. du måste va tokig!

Kram!

2009-10-05 @ 07:38:08
Postat av: Syster Jenny

JAG HÄNGER MEEEEEEED! GO CARRO GOOO!

2009-10-06 @ 20:33:47
URL: http://nakenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0