Dag 55

Idag har jag varit väldigt trött och en början till förkyldning börjar ta vid. INTE OK! Jag hoppas den ignorerar mig och drar vidare, för jag har varken tid eller ork att bli sjuk just nu. Vi får se hur det ser ut med träning imorgon. Vill verkligen träna men är rädd att jag ska starta något som jag inte är beredd att ta hand om.

Så, bara Shake:s igen då! Det enda som jag saknar just nu och då menar jag ENDA. Det är kaffe med soyamjölk! SÅ himla gott! Men det är okey, jag överlever!

Dagens Meny

09.00 Hel Chokladshake

13.00 Hel Cappucinoshake

17.00 Halv Chokladshake

21.00 Halv Chokladshake

Humör: Trött och seg, smått irriterad förmodligen för att min kropp är trött.
Hoppas allt vänder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0