Dag 56

Japp, idag har jag inte mått bra alls, hängig och trött. Små förkyld och huvudvärk... Jag hoppas sömnen gör att jag blir piggare till imorgon. Dagen har gått hyfsad bra iallafall, tränade inte utan jag får se till att må bättre till torsdagen. En besvikelse men jag gör nog rätt i att inte träna men det svider iallafall...
Imorgon blir det även vägning! Spännande!

Gick promenad till jobbet imorse samt promenad in till city. Lite motion iallafall!

 

Dagens Meny

09.00 Hel chokladshake

13.00 Hel cappucinoshake

18.00 Halv choklashake

21.00 Halv chokladshake


Humör: Läs ovanstående :)

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

kan ju vara vädret oxå, det har ju varit en del nederbörd vissa reagerar på det

2009-10-07 @ 18:52:58
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0