Dag 57

Idag fyller min lillasyster Jenny år! GRATTIS!
Och hela familjen var samlade hemma hos mina päron. Mamma hade gjort middag och den såg himmelsk god ut. Men ändå kände jag innerst inne, nää jag vill verkligen klara mina kilon nu. Ju fortfare desto bättre, så jag kan börja leva mitt nya liv som något lättare! Motivation och målbilden är dit jag vill komma. Jag vill vara där snart!



Dagens Meny

09.00 Hel chokladshake

13.00 Halv Vanilj

18.00 Hel chokladshake

21.00 Halv vanilj

Humör:
Tänkande och i min egna lilla värld... Fortfarande förkyld och trött.
Men i min egna lilla carro värld...



Kommentarer
Postat av: Jessica

men nu e dagen banne me slut :P

2009-10-08 @ 12:20:05
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0