Dag 70

Måndag igen! Helgen har varit så där harmonisk men ändå har jag varit aktiv! Umgåtts med vänner och familj! Tom. övningskört i söndags! Så, hur går det med dieten? Jo jag erkänner att det har varit tufft att komma tillbaka, känts som om mycket gått emot mig. Förkyldning, ryggbesvär etc. Så nu hoppas jag att jag kan få en normal träningsvecka! Sen har jag varit slarvig med mentala träningen. Ajabaja! Men jag hoppas kunna få fart på det med!

En kul sak, är att gå igenom sin garderob! Jag har kunnat komma i mina jeans (som skrivet innan). Sen har jag ett par andra "fin-byxor" som jag inte kunnat komma i sen... (2003?) Råkade sätta på mig dem igår, då jag trodde det var ett par andra byxor och tänk, jag kunde knäppa dem! Sen att det satt som korvskinn är en annan femma! Men jag stod där i chock tillstånd... Haha! Men sånt är kul! Det triggade mig ännu mer att komma ner i vikt.

Dagens Meny

09.30 Hel Cappucino

13.00 Hel Persika

18.00 Halv Choklad

20.30 Halv Choklad

Humör: Jag mår bra, men jag ska erkänna att det har varit tufft de sista två veckorna!
Dricka vatten och mentala träningen är prio 1 just nu!


Efter körlektionen promenerade jag från Brommaplan - Blackeberg
Tog ca. 50 minuter! Skönt! Dock lite kallt...

Kommentarer
Postat av: jessica

gud vad kul att du har kvar massa kläder också så slipper du köpa lika mycket nytt:)

2009-10-20 @ 11:34:53
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0