Dag 75

Då var helgen slut igen! Men jag är inte speciellt ledsen för det! Utan jag är ju ledig HELA veckan! Så kan det gå när man har höstlov! Känns kanon bra att få vara ledig, dock har jag en del att fixa med ändå. Bokat in varje dag! Haha!

I helgen hade vi dop för min lilla brorsdotter Ella! Gick jätte bra och jag kände mig för första gången på länge bekväm i mina kläder! Jag hade på mig min fina nya blåa skjortklänning! Så nöjd med mitt val av klänning!
Apråpå kläder så testade jag en massa kläder häromdagen, och nu har man börjat märka tydliga resultat! En klänning som jag sydde upp i Thailand, hänger på mig! Jag kan komma i mina gamla studentkläder... ja, härligheterna fortsätter! Får lägga upp lite pics snart! Även dax för att lägga upp en ny bild på mig!

Men nu har jag dock börjat fundera på detta med mat. Jag är snart, väldigt snart klar med mitt första delmål! Och jag funderar att då, börja äta lite igen. Iallafall i en vecka! Sen ska jag försöka ta mig igenom hela november med bara soppor! Och då, sätta upp ett nytt mål! Ska prata lite med mina coacher och komma fram till något vettigt beslut.

Bjuder på en bild, jag och Ella igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0