Dag 78, Vägning

Jag avslöjade ju redan igår att jag nått mitt första delmål! Men jag skriver det här ändå!

- 20 KILO har jag gått ner!

Känns jätte konstigt, ju mer jag tänker på det så förstår jag inte vart dessa kilon tagit vägen och hur dom från första början hamnade på min kropp? För jag ser ju ut som vanligt (enligt mig själv) Men jag måste erkänna, att det är när man tittar på gamla bilder från iår som man ser vilken köttbulle jag var.
tom. Micke var chockad igår när vi tittade på foton.

Återkommer om nya mål efter helgen!


som Micke sa, mitt huvud ser inte så litet ut till min kropp. Och det är faktiskt sant!

Kommentarer
Postat av: sara

Du är ju så jäkla snygg!!

Och passar så fint i jeans!!

Jag är så impad och lite avis på att du är så himla duktig!!

Kram

2009-10-28 @ 12:02:37
Postat av: jessica

va fin du e!!! nyfiken på nya mål. men som du säger man har liksom inte märkt att du lagt på dig 20 kg de e ju sjukt för tittar man på bilderna så märks de ju

2009-10-28 @ 16:47:09
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Jonna

Shit vad snygg du är.. allt har blvit så mycket mindre, ditt ansikte liksom :)

Haha jag satt också och kollade på bilder igår, har ju gått ner en del jag också. Dock byggt en massa muskler så jag väger ju fort en mer än jag vill men jag är inte så fast på siffrorna, det är måtten som är det roliga :)

Jag kollade på bilder från förra sommaren, shit vad man såg ut.. och som du säger, själv tyckte man att man var normal då men nu bara: "VA!?!?! WSåg jag ut så?"



Haha kul :D

2009-10-30 @ 00:26:16
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: alexandra

ojj, GRATTIS, vilken skillnad.

Kram

2009-10-31 @ 10:23:52
URL: http://www.metrobloggen.se/norstrom
Postat av: Maja

Så himla grymt Carro! Du är fantastiskt duktig och målinriktad! Superbra gjort och du ser fantastisk ut! Hoppas du snart nått ditt mål och kan få "stanna" och njuta! Kram Maja

2010-01-07 @ 22:40:15
URL: http://majao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0