Dag 1, Halvfart (dag 41)

Idag är det första riktiga dagen då jag ätit! Känns konstigt och jag är konstant orolig för att jag ska få ont i magen! Men jag är försiktig... I övrigt mår jag kanon bra fortfarande! Men jag förstår inte hur jag ska hinna äta allt. Ska prata lite med xtravaganza imorrn! Se vad som är typ "tillåtet" och hur mycket jag verkligen ska äta. Det är just detta som är lite småjobbigt, att behöva tänka... Jag längtar redan till att börja med shake:sen om 14 dagar! Haha stört...  Min dag so far:

Dagens Meny

06.00 1 msk keso + 1 ägg

09.00 Hel choklad shake (= proppmätt)

13.30 Lite sallad med lite fetaost

18.30 Hel Cappucino shake (=proppmätt)

Nu ska jag egentligen äta middag + 1 till shake!
Och klockan är redan 19.30! Hur fasen ska det gå till?
En shake kanske jag kan få i mig ikväll.. men middagen? Shit!

Humör: Mätt,konstant mätt... Annars mår jag kanon!


Detta är en djup tallrik, så botten är ju inte så stor!
Och då åt jag upp halva innan jag blev mätt!Tokigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0