Dag 21, måltiderna

Måndagen flöt på och jag känner att jag är på banan igen! Men dock måste jug pusha mig själv till att ut och motionera mera! Jag har tappat det lite grann... Men jag får kompensera med träning och nu ska jag även köpa simkort! Tänkte ta 1 dag i veckan till simning/vattengympa! Vad tror ni om de? :D

Dagens meny

08.00 Halv Chokladshake

11.30 Halv Jordgubbsshake

15.00 En hel Cappucino

18.00 Halv vaniljshake

21.30 Halv Chokladshake


Humör: Trött i kroppen efter helgens bravader, men huvudet och humöret är på topp!
Att äta shake´s är inte svårt längre, nästan skönt att bara behöva tänka på det.
Har även försökt med att lyssna på mentalträning som Xtravaganza gett oss... Funkar ok!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Simma låter jätte bra det ska jag också göra sen när jag ska träna, det är ju bra för hela kroppen

2009-09-01 @ 19:46:10
URL: http://metrobloggen/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0