Dag 23, Vägningen

Nu har jag varit på Xtravaganza mötet med Leif! Pratade vädigt mycket om mental träning och själva resultatet! Vad man vill åstakomma med sin nya vikt, mål och självbild. Väldigt bra! Fick i läxa att klippa/klistra upp mitt mål! Haha! Spännande!

Nu till vägningen, idag när jag klev upp på vågen visade den - 7 kg från den dagen jag började på Xtravaganza!
Så nu har jag alltså 13 kg kvar!


Mätte även midjan, höfterna, låren, armarna och rumpan. Jag har gått ner ca. 2-3cm på alla delar! Skönt! Nu är det bara att fortsätta på! Jag har bestämt mig att köra soppor fram till den 16 september iallafall! Efter det får vi se!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kom ju på efter att vi hade lagt på att 7 kg är ju jätte mycket haha, skit bra ! också bra att du minskat på midja och sånt och så tycker jag att du är duktig som fortfarande inte fuskar för det ör du väll inte?

2009-09-03 @ 07:37:40
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Sara

Men Carro, du är ju skit bra!!!

Toppen!!

Det måste kännas ganska mycket på kläder nu va?

Och att du dessutom fortsätter med soppor är ju jätte bra!!

Du är kanon!!

2009-09-03 @ 09:44:00
Postat av: Carro

Svar Jessica: Det enda jag har "fuskat på" var ju när jag var på bröllopet, då jag åt väldigt lite. Men det var iofs planerat fusk! Men skönt att jag inte sabbade någe!



Svar Sara: Ja det känns i kläderna! Och jag känner mig mkt lättare! Bara köra på ett tag till så får vi se hur länge jag pallar :)

2009-09-03 @ 17:26:51
URL: http://thevolup.blogg.se/
Postat av: Syster Jenny

Du är så duktig syster, världens bästa syster är du också! Har alltid sett upp till dig och det kommer jag fortfarande att göra, du visar att man verkligen kan göra allt, bara man vill och har tålamod. Puss på dig och lycka till med dina 13 kilon som du kommer gå ner! <3

2009-09-03 @ 22:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0