Dag 24, måltiderna

Jag och min kollega Tora utmanade varandra idag!
Vår deal: Varannan dag öppnar man 07.00 och den andre börjar 08.00. Den som börjar 08.00 MÅSTE hoppa av en station innan Odenplan och gå till jobbet. När man går ska man ta ett kort på ett specifikt ställe så den andre vet att den inte fuskat. Skulle man nu inte gå och "hoppa" över så får man ett straff, som vi då har kommit överens om!

Bra va! Jag ska gå från St:eriksplan till Odenplan och Tora ska gå från Tekniska till Odenplan!
Start på måndag den 7 september! Haha! Vet att Tora kommer missa fler ggr än jag... Hehe!

Dagens Meny

09.00 Hel jordgubbsshake

13.00 Halv Chokladshake

15.30 Halv Cappucinoshake

17.00 Halv Cappucinoshake

21.00 Halv Chokladshake


Humör: Jag mår bra! Jag känner mig stark!
Jag har även inspirerat 3 andra personer att börja på Xtravaganza! Tufft va?

Kommentarer
Postat av: emma

guud va duktig du är!!

2009-09-05 @ 12:35:14
URL: http://veloouria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0