Dag 29

Idag har jag känt mig hur pigg som helst och det känns som om jag blir det mer och mer för varje dag som går!
Och det känns fantastiskt! Morgonpromenaden gjorde verkligen sitt! Imorgon är det mötet och lite träning som gäller! Känns grymt! Vilket påminner mig själv om att jag måste packa nya sportväskan! *wuhu* Idag köpte jag även en pilatesmatta, så jag kan göra vissa övningar hemma. Speciellt sit-ups! Min mage har blivit som en jätte mjuk deg! Mindre men deggig! Haha! Super mysigt egentligen... känner hur midjan börjar träda fram! Underbart!

Dagens Meny

09.00 En Hel jordgubbsshake

13.00 En halv vaniljshake

16.00 En halv vaniljshake

18.00 En halv chokladshake

20.30 En halv chokladshake


Humör: Som jag skrev innan så är jag full av energi och otroligt bra humör! Kanon!

Kommentarer
Postat av: Jessica

klart du har massor av energi det är ju bra många mindre kilo att bära runt på nu :)

2009-09-09 @ 09:21:16
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Syster Jenny

haha, Jessica har rätt, HEJA CARRO!!

2009-09-09 @ 17:25:05
Postat av: Carro

Hahahaha, true ;) Men ändå! Hela 9 kg som jag slutat bära på... helt otroligt! Känns overkligt!

2009-09-09 @ 22:23:17
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0