Dag 2,Halvfart (dag 42)

Ännu en dag med lite mer mat! Det gick lite bättre med maten idag, men jag är fortfarande mätt... Nu äter jag mest för att jag måste enligt Xtravaganza (som jag pratat med idag) Viktigt när man går på halvfart att man inte hoppar över sina måltider samt tar det lugnt med "små-ätande" DU, ingen risk! Haha! Dock har kaffe med skvätt soyamjölk varit det bästa! MUMS!

Dagens Meny

06.00 1 ägg + 1 msk keso

09.00 Hel Cappucino Shake

13.00 2 msk fetaost + sallad

15.00 Halv Chokladshake

18.00 Hel Melon/passionshake (inte god)

19.30 1 msk keso, 1 msk tonfisk + sallad

21.30 (Halv chokladshake)


Humör: Mätt och mätt, men jag är pigg och alert ändå! Dock gör ju detta väder en lite seg.
Stundvis har jag haft lite ont i magen... inte konstigt?


Kommentarer
Postat av: Jessica

inte mycket mat hehe

2009-09-23 @ 11:02:51
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0