Dag 34

Bloggningen ja, ja... lite segt har det gått nu i helgen och så. Men jag hoppas ni har tålamod! Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt. Måste dock få skylla ifrån mig på jobbet, alltid full gång! Men denna vecka ska bli mer träning och motion! Det tycker jag om! Allt för att vara i så bra form när jag börjar äta nästa vecka!

Dagens Meny

09.00 Hel Jordgubbshake

11.00 Halv Cappucinoshake

13.00 Halv Cappucinoshake

18.00 Halv Chokladshake

21.00 Halv Chokladshake


Humör:
Jag mår kanon bra! Kan inte säga så mycket mer. Jag blir verkligen glad av all pepp, alla komplimanger och motivationen att nå mitt resultat blir bara starkare och starkare!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du är helt fenomenal.

Grattis.

2009-09-15 @ 14:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0