Dag 36

Summera min dag då! Jag har jobbat och slitit, sen tog jag mig till Solna. Gick faktiskt från solna stadshus istället för att ta bussen till Polhemsgatan! Ett bra initiativ! Sen tränade jag i 1 timme, körde Core i 30 min. Sen var det gruppträff med Leif! Vi pratade mycket om rörelseglädjen och våra mål för näst kommande vecka. Samt mycket prat om endrofiner och lyckorus! Har precis börjat upptäcka mina! Är glad och fnissig som en liten fjortis! Men hey, kul!

Dagens Meny

09.00 En hel Vaniljshake

13.00 En halv cappucino (med extra kaffe i)

16.00 Borde jag ha ätit , MEN GJORDE INTE! AJA BAJA!

20.00 En hel choklad/toffee


- ½ påse idag...

Humör: Pigg, lyckorus och frivilligt motionssugen! Hur coolt är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0