Dag 40- ny period!

40 dagar har jag hållt igång med dessa shakes! Men nu ska jag ändra lite på reglerna!

Jag ska börja med halvfart idag! Istället för onsdag. Min coach rekommenderade mig att börja idag, söndag så kroppen hinner vänja sig lite. Då jag nästa helg ska fira mig själv och min käre vän Cecilia så måste jag varna min kropp först! Så idag har jag ätit Keso och ägg samt 2 shakes!

Enligt Xtravaganza:

Upptrappning från Helfart till Halvfart
"Det är tiden efter Helfart som är den viktigaste. Att återgå till att äta som du gjort tidigare, är att spoliera all den möda du lagt ner på din viktnedgång. Fortsätt att äta XtraVLCD (Shake) 3 ggr om dagen med tillägg av lite mat.

Börja med portioner av ett kaffefats storlek, öka till en assiett och gå sedan upp till en hel tallrik. Vid för snabb upptrappning finns risk för tarmvred. Däremot är det viktigt att du redan nu börjar äta fem till sex måltider om dagen! Träna mental träning varje dag! "'

Så nu vet ni vad jag har framför mig! Men jag ska vara duktig med att informera er hur allt detta går till! MEN jag ska endast köra mat i 2 veckor, sen återgår jag till shakes och knappar igen mina sista kilon! Ska även fortsätta väga mig varje onsdag!

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0