Dag 7

Idag har jag varit duktig med att städa och rensa hemma, åka och storhandla, spela lite Rocket Mania och lagat middag med Micke. (Även om inte jag äter, så är det kul med matlagning).
Shake:sen har flytit på och jag tänker inte alls på hungern längre. Den finns inte, eller jo den kommer när den ska komma och det är skönt. Det enda jag verkligen saknar, det är att kunna äta frukt och grönsaker. På så sätt var detox kanon! Så fort jag börjat med Xtravaganza så är suget inte på godis och sånt, utan frukt eller nötter. Hoppas man kan ta vara på den känslan när man börjar äta igen sen på jämnvikt. Att godis = frukt och nötter! :)

Imorgon har det gått en vecka sedan jag började med Xtravaganza och jag har längtat till denna dag! Nu känns allt mycket bättre! Börjar tom. känna mig piggare och alertare! Skönt!

Status: Småseg pga av väder och rastlös, men jag mår kanon!

Kommentarer
Postat av: Maja

Heja på! Kämpa! Du är SÅ duktig!!

2010-01-17 @ 22:23:27
URL: http://majao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0