Dag 2, måltiderna

Idag har det faktiskt varit en aning jobbigare. Har verkligen undrat vad jag sysslar med, tänka om jag verkligen gjort rätt val. Vilken frisk människa skulle äta dessa soppor/shakes i tre veckor?? Men innerst inne så känner jag att det är förmodligen detta jag måste göra för att bli kvitt detta mathysteri. Så jag bet ihop och gick en promenad när Micke lagade en god middag till sig själv. Jag fick avnjuta av dessa drycker:

Dagens meny

09.00 Choklad/Toffee shake

13.00 Cappucinoshake

18.30 Blåbärsshake


Flera besök på toaletten, eftersom man dricker som om man hade hela Sahara i munnen.
Lite Roobios te har jag druckit för att stilla hungern, som har kommit och gått.
Imorgon ska jag träffa min viktcoach Tove, får se om hon kan peppa upp mig!

Humör: Fortfarande trött, huvudvärk och hungerkänslor som kommer och går.
Galet sugen på allt! Tom. oliver verkar lockande! (Jag som hatar oliver)
Men imorgon är en annan dag...

Kommentarer
Postat av: Jenny Syster

Du skrämmer mig om du blir sugen på oliver..

2009-08-13 @ 11:38:01
Postat av: Carro

Well I know... Skrämmer mig själv för fasen!

2009-08-13 @ 16:44:21
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0