Dag 5, måltiderna

Idag har maten gått bra fastän jag sprungit på stan och letat klänningar till min kusins bröllop. Har dock inte hittat någon bra än, men lillasyster Jenny och mamma är klara! Bra!

Svar till Jessica som frågade när jag tänkte väga mig:
-Jag tänker väga mig 1 gång i veckan. På tisdagarna så lägger upp hur mycket jag gått ner!

Dagens meny

10.00 Cappucino shake

13.30 Halv choklad shake

16.00 Halv choklad shake

20.00 Halv vaniljshake

Humör:
Idag har kroppen varit pigg och inga hungerkänslor!
Dock har humöret varit nere men det kan ha med andra saker att göra. Tack gode gud att jag går på dieten annars hade jag förmodligen köpt massa onyttigheter och tyckt synd om mig själv!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hur går det med träningen nu har jag inte sätt något på några dagar ....

2009-08-17 @ 16:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0