Dag 11

Huvudvärken har kommit och gått idag med och jag förstår inte vad det kan vara? Dricker ju himlans massa vatten, tar mina tillskott och sköter mig, nåja!

Idag var jag och tränade igen! Var inte alls sugen på det och ville egentligen skita i det, men den inre rösten sa till mig på skarpen, så 1 timmes träning + 40 min promenad hem i kylan! Det ni!

Min träning/motion idag


Uppvärmning: 15 min  på gåband

3 x 15 Shoulder press

3 x 15 Lower back

3 x 15 Abdominal

3 x 15 Leg Curl

3 x 15 Leg Extension

3 x 15 Situps

3 x 15 Tricepsövning med hantel

2 x 15 Bicepsövning med hantel

3 x Leg Extension

Samt en 40 min promenad

Status: Tillfredställd av träningen, dock fortsätter min huvudvärk, blir nog en alvedon snart iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0