Danföredanföre doppardan

SKRIVET DEN: 2008-12-22 KLOCKAN: 23:52:47
Lite besviken är jag att lönen inte kommit in än. Jag hade hoppats på att få handlat klart julklappar idag, men icke.Självklart är man ute i sista sekunden i år igen. Visserligen har jag endast 4 personer till att köpa till, har redan koll på vad jag ska handla. Men trist att vara ut och trängas med folk. Nå väl, det blir bra!

Idag har jag varit i solna centrum och handlat. Sedan förbi mitt jobb och hämtade upp lite stuff, efter det lunch med Micke på ett sushiställe på sveavägen. Hem, reload:a, sedan ut igen för att träffa mina bröder på en fika och lämna över julklappar. En sväng till centrum med Micke och handla 2 julklappar till, handla kvällsmat, hem igen och laga middag. Inslagning av julklappar och pusta ut framför tv:n med Jeff Dunham - Spark of Insanity.



Nu sitter jag och bloggar, ska strax hoppa i säng och vakna till en ny dag imorgon, full planerad och spex. Dagen innan julafton. Crazy egentligen!
Allt har gått så otroligt fort, snart är det sommar igen... galet!

Natti natt!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0