Ekonom/Revisor Sökes!

SKRIVET DEN: 2008-12-05 KLOCKAN: 19:53:12
Till min cateringfrima i stockholm, som startades september 2008, behöver jag en person som kan ta hand om min ekonomi och bokföring. Behöver en som är villig att hjälpa en enskild företagare till rätta med sina kunskaper!

Arbetsuppgifterna består av:  bokföring, ekonomi, fakturering, deklaration, momsredo. mm.

Den person som jag söker skall ha pluggat ekonomi och vara självständig, säker och noggrann.
Beredd att ta ansvar för sitt arbete, vara positiv och fungera bra tillsammans med mig!

Tillträde snarast!

Varaktighet/Arbetstid
Extra klirr i vardagen, lite jobb vid sidan om jobb
Varaktighet: Tills någon av oss får nog!

LÖN

En fast summa varje månad
Ingen stor lön men det ska vara värt det från bådas håll!

Kontaktperson
Caroline Lindkvist, maila ansökan till: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0