Birthday.se

SKRIVET DEN: 2008-09-12 KLOCKAN: 12:42:51
Lite skumt det där.. att man bara kan slå upp ett namn och hitta det mesta om personen. Men det är väl så idag. Folk är rädda för att lägga upp sitt namn på facebook, rädd för att ha sitt nummer på eniro etc. Men tro mig, man får ändå reda på information om någon om man verkligen vill. Detta hittade jag om mig:

Caroline Cajsa Louice Lindqvist

Fyller 26 år om 343 dagar, född den 21 augusti 1983

Förnamn: Caroline Cajsa Louice
Tilltalsnamn: Caroline
Efternamn: Lindqvist

Postort: Upplands Väsby
Fullständig adress visas endast för inloggade medlemmar!

Ålder: 25 år och 22 dagar
Född för antal dagar sedan:
9 154 dagar
Född på vilken veckodag: Söndag
Stjärntecken:
Lejonet


Sen slår man upp eniro, skriver in mitt namn och ort, vipps så hittar man min adress och väljer du även karta, då hittar du ju tom. mitt hem och hur mitt hus ser ut. Enda som skyddar mig är väl portkoden, men den skrivs väl snart ut på en lapp på porten, utifall man skulle glömma nyckeln....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0