Överlevde...

SKRIVET DEN: 2009-01-07 KLOCKAN: 20:29:02
dagen men imorgon är det på riktigt. Tur för mig att jag börjar senare, då vi ska till Vällingby för att skriva på kontraktet. Vi ska även bestämma tapeter till den nya lägenheten som hyresvärdarna ska fixa åt oss! KUL! De ska fixa sovrummet, hallen och köket! Så det är viktiga tapeter som ska väljas ut. Hoppas bara att dom har några roliga!

Nu sitter jag hemma och degar framför datorn/tv, så himla skönt. Var ju hos läkaren idag på återbesök av mina prover jag tog. Och allt såg jätte bra ut! Bara vikten som är fel, BMI och allt det där. Men alla värden såg bra ut! Så jag blev väldigt glad och kunde pusta ut. Nej, nu blir det mer Top Model... See ya!


Kommentarer
Micke:

Grymmaste tapeterna i hallen! ;D

2009-01-08 @ 15:47:19
URL: http://www.firelynx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0