Utmanad

SKRIVET DEN: 2009-03-12 KLOCKAN: 19:17:11
Har fått en utmaning av min Anna. (bättre sent än aldrig ;) ) Utmaningen går ut på att jag ska visa upp bild nummer 6 i bildmapp . Jag har en väldigt konstig ordning på mina mappar, men jag förstod principen. Jag ska även berätta om denne bild! So...



Denne bild är från Storholmen (mitt gamla landställe) Sommaren 2006, då jag, Jessica, Christian och Wåge badar i det varma vattnet! Tror det är i slutet på juli eller början av augusti! Inte alls säker... Kul hade vi dock och vi kom aldrig upp på den lilla minibananen! Hur mycket vi än försökte!

Utmaningen kommer till följande personer:
Sara, Jenny, Maja, Danne och Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0