Motiverad och Inspirerad!

SKRIVET DEN: 2010-04-21 KLOCKAN: 17:57:32
Kom precis hem från en föreläsning, som jag så fint skrev om tidigare idag!
Nu känner jag mig otroligt peppad! Jag hoppas bara att det håller i sig, eller ja man får ju fylla på alla goda vibbar och ta in all posivitet i själen! Vilka bra föreläsare också! Ulla Skoog var konferencier! Underbar! Sen var det många andra som var kanon! Minns ärligt talat inte allas namn! Men en skön och inspirerande dag!

Kan säga att min motivation till vikten och att ta körkortet har ökat! Nu har jag bestämt mig rejält! Behövde verkligen den här dagen! Så nice!

Bild lånad från confex




Kommentarer
Jessica:

ja justja jag hade glömt bort att du höll på med körkortet, nu har Charlotte tagit det också (igår) så nu får du fixa de:)

2010-04-21 @ 20:39:23
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0