I need a break!

SKRIVET DEN: 2010-08-23 KLOCKAN: 21:18:22
Nej, vet ni vad... jag tänker faktiskt ta en bloggpaus på obestämd tid. Iallafall från denna blogg.
Jag vet inte riktigt varför jag känner så, men har gått och tänkt på detta länge! Får se om det blir en ny blogg i framtiden eller om jag fortsätter med denna. Men just nu tackar jag för mig för en stund.

Nu är jag 27 år, börjar bli aningens vuxen och känner att en ny tid väntar runt hörnet.
Men var inte ledsna ni personer som läser min blogg, ni kan hitta mig på Systrarna Yster, där kommer jag skriva men mest fokusera på recept och dylikt.

Tack för mig så länge och massa pussar till er! <3



Kommentarer
Pia:

Tråkigt men det finns ju annat som man kan göra än att skriva blogg. Så gör nåt annat kul ett tag. Kramar från Pia

2010-08-24 @ 20:27:35
sara:

Jag saknar iaf. dina inlägg!!



Trevlig helg

kram

2010-09-03 @ 15:34:46
jessica:

nu får pausen vara slut tycker jag

2010-10-28 @ 08:37:07
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
jessica:

jo det var gott , det var första gången jag gjorde egna sånna har bara ätit hos mamma o pappa förut när jag bodde hemma

2010-11-02 @ 18:25:11
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0