Pride, Terassen och Eken

SKRIVET DEN: 2010-08-01 KLOCKAN: 18:03:13
Gick all-in igår! Inte riktigt meningen men galet blev det. Först kollade jag och Micke på Pride Paraden, sen satte vi oss uppe på Terassen för att lyssna på Dj:n Markus Gisslén som spelade massa schlager dagen till ära. Kände att jag var tvungen att få fart på stället så jag tvingade upp många gäster till dans på taket, haha! Typiskt mig, hoppas jag inte skämde ut mig alltför mycket! Sen gick vi till Eken och fortsatte festen! Många kompisar kom, även min bror och hans Sara! Himlans kul! Dock mådde jag lite dåligt mot slutet och åkte hem vid 02.00 tiden.Men kul hade jag!

Micke och jag har myst i soffan hela dagen, ätit pizza och kollat film. Me likey!



Kommentarer
jessica:

Med tanke på det senaste festandet man sett så måste det vara svårt att hålla kvar vikten eller dricker du bara loka:P

2010-08-01 @ 21:35:30
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Markus Gisslén:

TACK för en fantastiskt rolig kväll... =)

2010-08-14 @ 00:46:56
URL: http://markusgisslen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0