Kalas!

SKRIVET DEN: 2010-01-24 KLOCKAN: 17:51:34
Idag har vi varit på Kalas i Väsby! Vi har firat lilla Elvira som fyller 4 år imorgon!
Så här såg det ut timmarna hos familjen Q!


Det bjöds på lite lunch och jag fick för mig att ansiktsmåla lilla Elvira!


Se vilken söt liten Tiger
(Oki, detta var första gången jag någonsin målat! Lite bra iallafall!)



Sen var det Mickes tur att försöka, Jenny blev försöks-kaninen.. tigern...



Resultatet: En söt tigerunge och en... ja... hmm... fin tiger Jenny!



Sen blev det tårta, då var jag och lilla Ella på promenad!
Orka sitta med en tårta rakt upp i ansiktet!




En söt, men trött liten Ella


Tack för en mysig dag familjen Q!

Kommentarer
jessica:

båda tigrarna blev jätte fina:)

2010-01-28 @ 18:56:27
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
FireLynx:

sjukt kul med ansiktsmålning, ska fan köpa hem sånt.

2010-02-07 @ 11:12:18
URL: http://www.teamvalkyrie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0