Internet är fucked up!

SKRIVET DEN: 2010-07-06 KLOCKAN: 11:26:30
Vårt internet har inte fungerat sen flera veckor tillbaka, så himla trist då jag har massa bilder att lägga upp från midsommar, skansen besök och massa annat mysigt från sommaren som redan är här! Oj, vad fort allt har gått. Har 6 veckor kvar av min "semester" vilket känns helt underbart!

Visserligen har jag inte hunnit blogga heller, då jag haft fullt upp med catering! Gjorde maten till en kompis kompis bröllop nu i lördags!Jätte kul, men otroligt jobbigt! Skönt att det är över, men en otroligt rolig erfarenhet! Tack till tjejerna som hjälpte till och till min älskling Micke som stöttade och hjälpte till med maten!

Idag har jag bestämt att jag inte ska göra någonting alls, bara ta det lugnt, fixa lite hemma och göra allt i min takt.
Hoppas vårt internet funkar snart igen, just nu är jag uppkopplad till iPhone, men det tar ju sin lilla stund att skriva!

Tjingeling!

Kommentarer
jessica:

Ja hur klarade man sig innan internet:P

2010-07-06 @ 14:49:05
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0