Söndagen...

SKRIVET DEN: 2010-03-14 KLOCKAN: 18:25:05
Helgen har gått fort, fredagen bestod av drinkar och vin tillsammans med mina kollegor! Lördagen bestod att reparera baksmällan, så jag, Micke och Tora låg i soffan HELA dagen! Vi såg "Date Movie", "The Hangover", "Hajar som hajar", Melodifestivalen och "WeddingSinger". Otroligt slapp dag!

Idag var det mer liv och rörelse, Tora sov över och klockan 10.00 så åkte vi till Åkeshov för att gå ut med labradoren Chacha. Efter det åt vi en god lunch, och klockan 13.00 var det dax för promenad igen! Men denna gång med både Chacha och en ny hund: Irländska varghunden Tindra. Vädret var ju gudomligt och jag längtar så efter våren! Är nog inte ensam!


Bild på vovvarna!

Just nu så väntar jag på att köttet i ugnen ska bli klart. Blir en god söndagsstek! Micke och jag har möblerat om och testat olika lösningar i vardagsrummet! Tror att det börjar ta sig! Får bli IKEA i veckan eller nästa helg. Då vi ska inhandla soffbord, skänk, matta och gardiner! Här ska det bli fint fint!

Lite update från mig! Imorgon börjar en ny och spännande vecka! Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer
Mamma Ewa:

var är bilden på rummet?

2010-03-14 @ 20:08:44
Scrum:

Kul det är att fixa till det precis som man vill ha det där hemma. :)

I helgen har jag fyllt ååår! wiih!

2010-03-16 @ 11:42:56
URL: http://scrumdiddlyumptious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0