Första veckan snart klar!

SKRIVET DEN: 2010-05-27 KLOCKAN: 19:55:17
Ja, hur har det gått?
Första veckan här  Eskilstuna har gått förvånandsvärt bra, dock mer "intensivare" än jag trott, högt tempo och informationen flödar.
Men det är ju så det ska vara och jag är verkligen glad att satsar järnet, annars hade jag aldrig tagit tag i det här.
Körningen har gått betydligt mycket bättre och min körskolelärare, Annica har varit så bra. Hård,rättvis och pushande, inte dömmande.
Sånt behöver jag. Jag har redan klarat av en massa steg och det går i ett bra tempo. Dock har jag själv inget tålamod, vill klara allt på en gång, inte göra massa töntiga misstag och göra omvägar. Men, jag har blivit bättre! Tålamod, ta det lugnt och inse att det kanske tar längre tid än väntat, jag får inte glömma att jag fortfrande går framåt. Det är vinsten! Jisses, vad vuxen och förrståndig jag blivit!

Imorgon är det sista dagen för denna vecka och jag har 2 körlektioner. Undrar vad Annica hittar på för utmaningar för mig?
Ska lägga mig i min lilla säng och koppla av. Är så trött på kvällarna... Enda som är jobbigt under tiden som jag varit här, är saknaden efter min älskling. Önskar han kunde vara här och uppleva allt som jag får vara med om. Men det får jag tid till i helgen...
Saknar dig bejb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0