Aldrig aldrig igen...

SKRIVET DEN: 2011-04-02 KLOCKAN: 13:41:30
... ska jag dricka på TOM mage!

I torsdags när jag och Cicci var klara med Martin Olsson så belönade vi oss själva med vin på Melanders Fisk! Träffade hennes kompisar Marcus och Fabian! Jätte mysiga killar, verkligen! Efter lite vin och snack så begav sig grabbarna och åt medan jag och Cicci intog K Karaoke vid Odenplan. Trodde först att Cicci skämtade om att vi skulle sjunga men Cicci är inte den som skämtar om sådant har jag märkt. Där satt vi två, gormandes, drickandes vin och hade hur kul som helst! Efter ett litet tag kom även Marcus och skrålade till Linda Bengtzing... Ja ni, en knasig kväll! Efter det så skulle vi ju självklart vidare, hamnade på Oxid och satt där en stund. Sedan minns jag inte mycket mer :) Hade iallafall en jätte kul kväll och blev otroligt full, hade ju inte ätit middag :( Mådde inte bra under fredagen alls. När jag kom hem sov jag 3 timmar i sträck. Meningen att jag skulle gått till KGB med Micke och annat folk, men icke! Blev en lugn skön kväll med musik, tända ljus och mina filosofiska tankar... När Micke kom hem åt vi lite och hade en mysig kväll!

SÅ ikväll är det dax igen! Jag och Micke ska på Ciccis 30-års fest! Ska bli spännande och kul! Tror inte jag känner så många där, men det ska bli skoj! :) Men hur mycket alkohol jag dricker... nja vi får se! Party on,dude!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0