Hemma...

SKRIVET DEN: 2011-04-07 KLOCKAN: 10:23:33
Känns hemskt hemskt hemskt att ligga hemma... IGEN! Men dock är det värt det, då jag inte vill visa mig ute med dessa äckliga, vidriga ögon. Vet inte ens om det är så himla bra heller. Igår gick jag ju till läkaren och det visade sig att jag hade en ögoninfektion. Fick medicin som jag hämtade ut på apoteket, droppar med antibiotika som jag ska droppa var tredje timme.
Jobbiga var att på kvällen började mitt andra öga vara... Så under natten har jag inte kunnat öppna ögonen alls! Panik! Gick upp vid 03.00 för att tvätta bort allt gegg, droppa medicin i ögonen och lägga mig igen. Vaknade upp vid 06.00 och båda ögonen är röda och irriterade, de spänner och gör ont. KUL! Nej, jag hatar sånt här skit! Verkligen! Nog för att jag varit hemma nyligen för tarm-maginfektion och nu detta... Snälla skjut mig någon....


Kommentarer
Pia:

Kryapådigkram!

2011-04-07 @ 18:21:49
Mathilda:

Aldrig jag skjuter dig, tokfia, men en massa friskenergi skickar jag mer än gärna! Shit, heavy stuff du kämpar med! Hoppas det genast lämnar din kropp, la infectione. Krya på dig lillpärlan! KRAAM!

2011-04-08 @ 11:11:35
Viktkamp:

fy =( Stackare, krya på dig! Kramar

2011-04-10 @ 18:53:35
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0