Min lilla dejt...

SKRIVET DEN: 2011-04-22 KLOCKAN: 14:00:36
Japp, igår överraskade jag Micke på en dejt! Bad honom möta upp mig på Anglais för en liten fördrink!
Efter det tog jag med honom till Texas Longhorn på Östermalm! Åt en nachotallrik först och sedan beställde jag in lamm och Micke tog oxfilé. Jag blev helt till mig när jag åt denna möra och fantastisk goda lammet! Så exalterad över denna smak att jag tog tag i kyparn och bad honom servera mig ett gott rött vin till. Snabbt som attan fick jag vinet och jag var i himmelriket! UNDERBART gott! Glömde helt bort allt annat som fanns på tallriken...
Proppmätta satt vi kvar en stund, gick ner till den lillla baren och beställde varsin Mojito. Mums! Där satt vi, jag och älsklingen och njöt av tillvaron. Micke var sugen på blåbärspaj och undrade om vi skulle hem och laga något mumsigt.
Men då frågade jag om han hellre ville åka till Scandic Park till hotellrummet jag hyrt till honom och mig över natten...
Glimten i Mickes ögon var barnsligt gulliga, så han tyckte att blåbärspajen kunde vänta någon dag.
Promenad upp till Park och satte oss i baren och tog ytterligare en drink, dock inte lika god då tjejen i baren var en riktigt gröngöling. Men kvällen blev fantastisk och jag älskar att få lyxa till det ibland....





Nu imorse vaknade vi vid 09.00 och åt frukost i nästan 2 timmar!
Haha! Älskar hotellfrukost, välja och vraka utan att behöva laga själv :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0