När man tror allt gått över...

SKRIVET DEN: 2011-04-06 KLOCKAN: 09:38:20
Nu är det mitt öga som ställer till det. Blodsprängd, varar och gör ont! Började smått i måndags men igår utvecklade det sakta men säkert mer och under natten har det varit ett helvete. Dock ser det aningens bättre ut, den starka röda färgen har fått en ljusare nyans...  Så jag bokade in mig hos läkaren nu idag, så får jag se vad det kan vara för något.
Usch, känns som om att jag blir sjuk för minsta lilla nu. Dåligt immunförsvar... Hoppas på att det går bra som sagt!


Har förresten klippt mig, eller ja Ia! Hon gjorde sin gesäll-prov i helgen och hade mig som hårmodell!
Självklart klarade hon det och är nu godkänd frisör! Och jag blev lik Rachel i vänner (Jennifer Aniston), fast 20 kg tjockare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0