Min fredag

SKRIVET DEN: 2011-02-13 KLOCKAN: 13:21:15
Efter att fredagen var en otroligt märklig dag, då menar jag ju så klart inte bara ovädret som gjorde att hela jobbet var i kaos. Nä, det var bara mycket skumma saker som hände, så bestämde vi oss för att sätta oss på Tranan och ta ett glas vin. Vi fick finbesök av Caisa som jobbat hos oss, så jag, Tora och Caisa satte oss och tog ett glas vin.
Otroligt avkopplande och skönt! Behövdes verkligen! :) Efter en liten stund kom även Kina och Putte förbi för att göra oss sällskap! Mysigt värre!


Vid 21.00 tiden så begav vi oss till Brygghuset, där det hölls ett litet event "Flörta för Fred" som gick lite i Valentines anda! Speed-dating och möte med nya människor! Lite roligt faktiskt! Största anledningen till att vi var där var för att fantastiska Artymove skulle spela! (Matildas band). Men för att stötta hela grejen så var jag och Putte med på själva dejtandet. Vilket var inte bara att man fick prata med motsatt kön utan även av samma. Kul och annorlunda! :) Älskar att testa på nya saker och tycker om när någon anstränger sig och gör något! Me likey! Ska se om jag lyckas få till någon video när Matilda sjunger, ljudet från iphone är ju inte den bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0