Veckan som gått...

SKRIVET DEN: 2011-01-22 KLOCKAN: 13:38:16
...har varit uppochner! Ibland undrar jag vart jag befunnit mig de sista åren...
Veckan har varit hektiskt, har haft många arbetsintervjuer till vårt Café, haft utbildning med jobbet, suttit i hundra olika typer av möten. Känns knappt som jag sett mina kollegor denna vecka. Jobbat 1 dag i caféet resten har jag haft administrativ tid där jag suttit och svarat på mail och planerat. Märks att det Sen på den privata nivån har det varit så skumt att i torsdags blödde det ur öronen, ville inte höra på ett ord till och min mun var så torr av allt prat. Relationer, problem och knasigheter. Utmattad psykiskt är ordet jag letar efter....

 

Även denna vecka ska få sitt slut. Sitter nu och och njuter av tystnaden och lördagen. Jag och Micke sitter vid varsin laptop, sörplar kaffe, skriver och tittar ibland på varann för att visa att vi har varandras närvaro.
PRECIS VAD JAG BEHÖVER JUST NU! Den här typen av tystnaden är underbar...
Har dock ingen aning om vad som händer idag/kväll men bara det är så otroligt tillfredsställande.
Idag är en annan dag och jag har nog aldrig längtat till en semester så mycket som jag gör nu! :)

 

 

Måste bara säga att jag har världens bästa kollegor! Jag är så glad att jag har er!
Ni är inte bara arbetskompisar utan otroligt fina vänner! <3
Det är ni som gjort att jag orkat upp den här veckan!
KRAM på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0