Sjukskriven = mardröm

SKRIVET DEN: 2011-03-18 KLOCKAN: 16:48:21
Jag har varit hemma nu sedan i tisdags! HEMSKT! Och jag är sjukskriven till denna tisdag som kommer, beroende på vad provsvaren säger. Jag skrev i ett tidigare inlägg om att jag varit dålig, precis när jag trodde att jag var frisk så spydde jag igen i måndags och bestämde mig för att uppsöka läkaren dagen efter, då en vinterkräksjuka verkar det inte vara. Tydligen är min mage och tarm infekterade så jag fick order om att vara snäll mot min mage, vila och blev sjukskriven 1 vecka! What?? Sjukskrivningen beror mest på att jag kanske har salmonella och eftersom jag jobbar med mat så är detta inte någe vidare. Fick iallafall svar idag att jag har något virus i kroppen och då min mage redan var irriterad innan jag fick detta virus så resulterade detta att min mage blev infekterad. Aja, jag mår iallafall bättre, dock börjar nu bli förkyld! HA! KUL!

Har visserligen fantastiska kollegor som skickade mig blommogram! <3


Kommentarer
jessica:

Vilka fina blommor:D

2011-03-20 @ 07:41:40
URL: http://nattstad.se/pez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0