Underbara söndag

SKRIVET DEN: 2011-05-09 KLOCKAN: 10:22:07
Älskar faktiskt söndagar.. Många har ångest för att det är måndag snart, men jag tycker söndagar är harmoniska.
De är snudd på heliga för mig, enda dagen jag helst inte vill planera något alls, tid att återhämta sig och känna sig impulsiv när man känner för det!

Började iallafall denna söndag morgon av att jag väcktes av solen som strålade in genom fönstret och en ljuvlig kaffedoft. Micke hade smitit upp före och börjat brygga... Vi satte oss sedan på balkongen och njöt av kaffet och lite frukost. Jag satte sedan igång med städning här hemma! Skönt att få allt rent och fräscht.
Vid lunch åkte jag och Micke och åt sushi, mötte upp Ronnie och Alexandra på en kaffe (De ska även bli föräldrar i oktober om allt går bra! KUL!) Efter vår lilla dejt så gick jag och Micke till Hemköp och handlade, vi blev sugna på lite bruschetta till middag och stannade även till vid charken och hittade några salamisorter vi ville testa! MUMS!
När vi kom hem smet jag ut på promenad i 1 timme! Gud så skönt det var! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0