080808

SKRIVET DEN: 2008-08-08 KLOCKAN: 10:03:51
STOCKHOLMARNAS DAG! 080808!
Tyvärr är ju vädret så himla trist och det gör alla bröllop,dop,födelsedagar otroligt besvikna. Håller med. "Som tur" så kommer jag vara hemma hos Jessica och Martin för att passa min Gudson Neo! Kommer bli jätte mysigt. Detta är första gången som jag är barnvakt och första gången paret lämnar ifrån sig sin älskade bebis när dom ska på festligheter. Jag hoppas dom kommer kunna koppla av och bara njuta. Vet att Martin klarar av det, frågan är om Jessica kan det? Får lägga upp regler till henne och be henne supa till sig lite så garanterar jag att nervositeten släpper!


ps. tänkte göra ett försök att skriva blogg precis 08.08 den 8:e augusti - 2008.... eller hur! haha!


Stockholm i min hjärta...Låt mig besjunga dig nu, åldrad i ungdomlig grönska, öarnas stad, det är du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0