Barnvakt

SKRIVET DEN: 2008-08-08 KLOCKAN: 21:04:28
Just nu sitter jag i soffan hemma hos Wåglund och bloggar på MIckes laptop. Neo somnade vid 20.00 tiden, super duper trött.
Höll igång honom hela tiden, egentligen ville han sova vid 16.00 tiden men det lät jag honom inte till.
Jessica och Martin blev upphämtade vid 15.00, efter det så lekte jag med Neo och alla hans leksaker. Runt 16-tiden tog jag vagnen och begav mig till Vallentuna Centrum för att handla lite middag. Neo hjälpte gärna till med att hålla kolla på varorna och jollrade i vagnen trots att han egentligen ville sova, men så fort vi kom in i affären piggnade han till.
När vi kom hem fortsatte vi att leka med leksakerna och busade runt. Ordnade middag till mig och Micke vid 18.00tiden då även Neo skulle äta sin mat som tillslut låg på hela golvet och hela hans ansikte. Slutade med att han fick bada efter middagen vilket han blev glad för. Från 18.30 til 19.30 gick tiden väldigt sakta. Neo var trött men jag ville inte lägga honom än. Så jag sysselsatte honom tills klockan blev 19.30 PRICK då fick han sin välling och efter det bums i säng. Lite ledsen blev han men det gick över otroligt fort. Tillslut hörde jag svagt ljud från honom sen knäpptyst. 20.00 sov han.... good nanny!

Nu sitter jag och Micke i soffan tittandes på tv. Kanske blir det lite hångel, brukar man väl göra när man sitter barnvakt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0