It´s my party and I cry if I want to

SKRIVET DEN: 2008-08-16 KLOCKAN: 22:40:14

Då var det äntligen dax för festen! Efter mycket fixande under dagen så anlände gästerna vid 18.00 tiden. Johan och Micke satte igång grillarna och ölen fanns på kylning! Blev grillat kött i olika slag, sallad och tzatziki.







Folk fortsatte strömma in och jag insåg att vi blev väldigt många trots några avhopp! Efter att första gänget ätit så skickade jag iväg dem på tipspromenad,
teamat: vem känner Carro bäst?
Folk parades ihop två och två, kille & tjej vilket blev kul då nytt folk fick lära känna varann. Blandade känslor för "rutten" på tipsrpromenaden när dom fick se att det var skogsvandring med sina klackar! :D




Efter tipspromenaden så började folk samlas vid huset och minglade runt. Då jag precis satt mig för en gångs skull då så började min mamma klinga i glaset! Höll ett litet tal och visade en videosnutt på mig som reporter vid 8-års åldern.
Lite pinsamt men jag hade förväntat mig värre. Sedan blev det presentöverlämning! Först fick jag ett stativ och direkt efter det fick jag min NIKON KAMERA! Gissa om jag blev glad!! Micke och Mamma hade ordnat en insamling till kameran och tro mig, den bästa presenten ever!!! Tusen tack alla för den!


Här får jag reda på att min bror & hans flickvän gett mig ett presentkort på
BRASILIANSK VAXNING!
Gissa om folket tjöt av skratt!


Strax efter detta introducerade Micke "singstar" och även en stor tub med helium! Dom som känner mig vet att jag älskar helium! Så jag fick gå dit hålla ett litet tal med smurfröst sen var jag fast! Efter det så blev det mer presentöppning med min smurfröst och folket skrattade, sjukt kul man kan ha med sånt!







Efter klockan 01.00 så blev det dans och stoj fram till 03.00 av ca. 10 st tappra människor som inte ville att festen skulle ta slut! Men det gjorde den ju men med många nöjda gäster!








Verkligen otroligt tack till alla som kom och uppvaktade mig på min dag!
(visserligen blir jag 25 år den 21 augusti)

Stort tack till alla ni som gav mig min fina Nikon Kamera!

Har verkligen haft en kanon bra dag ocg fest!


Kommentarer
Jonna:

Tack för en sjukt nice fest :)

2008-08-17 @ 10:45:46
URL: http://jonnanoblin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0