Lördagen blev inte som vi tänkt oss...

SKRIVET DEN: 2008-08-03 KLOCKAN: 11:06:42
utan den blev bättre än så! Efter att ha varit smått sega hela morgonen efter kryssningen så sov jag och Micke från 10.00-14.00, otroligt skönt. Begav oss sen med buss till mina föräldrars hus för att släppa in katterna, sen tillbaka hem igen. Blev bjudna på fest hemma hos Helena på kvällen där vi hamnade runt 20.30 tiden tillsammans med Ronnie och Erik. Snackade skit, drack och hade mysigt tillsammans med fler av Helenas kompisar. Tråkigt nog strejkade min kropp mot alkoholen, försökte få i mig för att piggna till men det gav en annan effekt. Trötthet.
Plötsligt bestämdes det för utgång, där jag och Micke avvek från stohejet och tog oss hem istället.





Kvällens händelse: ERIK SKAFFADE FACEBOOK! *wuhu*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0