Ny vecka

SKRIVET DEN: 2008-08-04 KLOCKAN: 09:36:31
och just nu sitter jag och dricker mitt morgonkaffe i väntan på att dra ner till centrum för att handla på systemet. Ikväll drar jag ner till Cia i Grisslehamn! Ska bli skönt att komma från "stan". Visserligen är vädret inte den bästa men kanske kan ja ta ett dopp i havet ändå! Mittemot mig sitter Micke vid sin dator och små fnittrar. Han har hittat en sida som han blir riktigt intresserad av. Min geek kille... så söt. Plöstligt tittar han på mig och berättar om sidan. Jag lyssnar halvt intresserad men jag kan ändå inte sluta dra på smilebandet då Mickes ögon lyser av spänning och entusiasm. Otroligt charmigt. Plöstsligt säger han " Älskling, du får ursäkta, men jag blir så fnittrig av sånt här" Mitt hjärta smälte. Han är väl j-ligt gullig den där Micke. Detta får Micke fnittrig "The large Hadron Collider".


Kommentarer
Sara:

Lever du eller?!

Det var längesen det var en uppdatering här..

Hopppas att allt är bra!

kram!

2008-08-06 @ 20:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0