Oplanerad kväll

SKRIVET DEN: 2008-08-30 KLOCKAN: 21:45:29
blir oftast alltid bäst! Mina enda planer igår vara att jag skulle umgås med min vän Putte, eftersom Micke åkte till norrköping passade jag på att fixa en date! Vi möttes upp på Wokhouse och åt middag. Delade en flaska rött och snackade skit. Efter middagen så hamnade vi på Fenix, på götgatan och väntade in Danne för att sedan gå vidare till Terassen, typ dom enda som var där vilket var mysigt. Där satt vi till stängning sedan bar det av till The Dubliner, på smålandsgatan. Där mötte vi upp fler kompisar samt Ronnie och en vän till honom. Var där till 03.00 och ville fortsätta, så vi stack till Labbet och hängde där till 04.30 typ för att sedan försöka ta oss hem. Själv skulle jag jobba dagen efter, vara inne på jobbet 08.30 så jag och Ronnie åkte hem till Putte för att sova några timmar där. Blev mindre än 2 timmar för mig så jag åkte 07.40 från Putte i morse. Hade iallafall galet kul igår! Trist att det blev utan kamera! Men å andra sidan kan vissa kvällar vara odokumenterade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0