Välkomna tillbaka snorungar!

SKRIVET DEN: 2008-08-26 KLOCKAN: 21:22:45
Idag var det min första riktiga dag på jobbet! *wuhu* Och alla elever är tillbaka, samt lärarna, kursdeltagarna och alla andra. Allt känns helt okey, saknar dock Chrille och Niklas som inte längre jobbar kvar. Är nu jag, Lolita och Victoria som jobbar hårt, vilket det faktiskt är med tre tjejer. Kan lixom inte ta i på samma sätt. Det är mest jag som står för alla tunga lyft och trix. Men det ska väl ordna sig med! I övrigt så känner jag mig trött och seg, vilket jag inte tycker om och min saknad av systra mi är lika stor än. Verkligen trist. Känns faktiskt tråkigt att skriva blogg idag. Inget kul, inget nytt, bara vardagen igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0